Advertisement

אלמוג בוקר / בחודש שעבר בוקר החל להגיש את התוכנית היומית חדשות היום עם אלמוג בוקר (שמשודרת ברשת 13 ב־15:00).

אלמוג בוקר / בחודש שעבר בוקר החל להגיש את התוכנית היומית חדשות היום עם אלמוג בוקר (שמשודרת ברשת 13 ב־15:00).. לא שהיה לי קל קודם, אבל מתברר שאפשר עוד לעלות. כתב אזורי (בדרום) קישורים חיצוניים; ברור שיש לי דעות פוליטיות, אבל כתבי חדשות צריכים לשמור את הדעות שלהם לעצמם, הוא אומר. ביד אחת התקשרתי למערכת להודיע שצריך להתכונן לשידור כי עוד מעט יעופו פה טילים, וביד השנייה עזרתי לאילת לארוז ולהכין את הילדים. בתקופות של משברים ביטחוניים יש להם נוהל קבוע:

שלושת ילדיהם, אמרי (תשע) והתאומים עומר ועילי (שש וחצי) נמצאים בבית. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. בוקר (41) נולד וגדל בבאר־שבע, בנם של סוכן ביטוח ועובדת בדואר. תשאלי אותי, כי אני משלמת את המחיר. אלמוג נשאר בבית ומשדר מהחזית, ואילת נודדת עם הילדים לצפון הארץ.

ממחר אלמו×' ×'וקר מ×'יש ק×'וע ×'ערוץ 13 אשקלון נט
ממחר אלמו×' ×'וקר מ×'יש ק×'וע ×'ערוץ 13 אשקלון נט from ashqelon.net
עד הקורונה היו פה שנתיים מאוד קשות בעוטף, כל שבועיים־שלושה הייתה הסלמה, ודרך ההתמודדות שלנו היא לא להיות כאן. רציתי להיות כתב פוליטי או צבאי, אבל מה לעשות שיש אנשים טובים בערוץ, ספי עובדיה ואור הלר מעולים, והם לא הולכים לשום מקום. היו לי בצוק איתן עשרות שעות שידור ולילות ארוכים ללא שינה, וכל מה שזוכרים לי מהמבצע הזה, זה את הגיהוץ, הוא צוחק. ב־2005 עבר בוקר לרדיו דרום ככתב ובהמשך מונה למנהל מחלקת החדשות. העובדה שהוא לא רק משדר מהשטח אלא גם גר שם העלתה את הפופולריות שלו, עד כדי כך שגיא פינס תיעד אותו מצליח לדווח בזמן אמת על נפילות ומגהץ לעצמו חולצה בו־זמנית. See full list on xnet.ynet.co.il איך אפשר גם להיות גם כתב שטח וגם להגיש תוכנית יומית? בהתחלה אצל אחותי ליד חיפה, ואחר כך אצל אחות של אלמוג בנהריה.

יש סוג של תקרת זכוכית למי שבא מהפריפריה ללב התקשורת הישראלית, הוא אומר, יש מסלול עוקף ליוצאי גלי צ.

הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ. תשאלי אותי, כי אני משלמת את המחיר. אבל אף אחד לא יודע למי הצבעתי בבחירות, הוא מדגיש, גם לא הילדים שלי. עד הקורונה היו פה שנתיים מאוד קשות בעוטף, כל שבועיים־שלושה הייתה הסלמה, ודרך ההתמודדות שלנו היא לא להיות כאן. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. ברור שיש לי דעות פוליטיות, אבל כתבי חדשות צריכים לשמור את הדעות שלהם לעצמם, הוא אומר. העובדה שהוא לא רק משדר מהשטח אלא גם גר שם העלתה את הפופולריות שלו, עד כדי כך שגיא פינס תיעד אותו מצליח לדווח בזמן אמת על נפילות ומגהץ לעצמו חולצה בו־זמנית. אני זוכרת את הפעם הראשונה שברחתי מכאן. היו לי בצוק איתן עשרות שעות שידור ולילות ארוכים ללא שינה, וכל מה שזוכרים לי מהמבצע הזה, זה את הגיהוץ, הוא צוחק. היא מדהימה שהיא לקחה על עצמה הכל ועושה את זה באהבה. אלמוג בוקר מגיב על ההטרדה שעבר בשידור חי: בין היתר, הוא מי שחשף לראשונה את פרשת ההטרדות המיניות של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהובילה להתפטרותו והרשעתו, וגם את פרשת רונאל פישר החשוד בקבלה לכאורה של שוחד (150 אלף דולר) לעיני המצלמות מאלון חסן, לשעבר ראש ועד עובדי נמל אשדוד. More images for אלמוג בוקר »

אני זוכרת את הפעם הראשונה שברחתי מכאן. See full list on xnet.ynet.co.il More images for אלמוג בוקר » חדשות היום עם אלמוג בוקר. הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ.

אלמו×' ×'וקר מרצ×
אלמו×' ×'וקר מרצ×" ×'מחלק×" לתקשורת יציר×" ו×'יקורת של מכללת ספיר Youtube from i.ytimg.com
More images for אלמוג בוקר » 9 בדצמבר 1978 (בן 42) באר שבע, ישראל: אני לא רוצה לשמוע כל היום 'צבע אדום' ואני לא רוצה שהילדים ישמעו, אבל אני מכבדת את מי שבוחר להישאר בבית. בין היתר, הוא מי שחשף לראשונה את פרשת ההטרדות המיניות של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהובילה להתפטרותו והרשעתו, וגם את פרשת רונאל פישר החשוד בקבלה לכאורה של שוחד (150 אלף דולר) לעיני המצלמות מאלון חסן, לשעבר ראש ועד עובדי נמל אשדוד. See full list on xnet.ynet.co.il לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים. See full list on xnet.ynet.co.il

לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים.

בוקר התחיל את דרכו ככתב בעיתון זמן הנגב השייך לעיתוני מעריב. למשל, ביום שבו חיסלו את אחמד אלג'עברי מהחמאס, קיבלתי הודעה בארבע בבוקר. רגע לפני פתיחת השנה, היא לא התביישה ושלחה לנו מכתב: באותה שנה הצליח להשתחל לחברת החדשות של ערוץ 10 ככתב בדרום. חדשות היום עם אלמוג בוקר. היו לי בצוק איתן עשרות שעות שידור ולילות ארוכים ללא שינה, וכל מה שזוכרים לי מהמבצע הזה, זה את הגיהוץ, הוא צוחק. הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים. כתב אזורי (בדרום) קישורים חיצוניים; תשאלי אותי, כי אני משלמת את המחיר. לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים. החל את דרכו בעולם התקשורת ככתב אזורי בעיתון זמן הנגב מרשת מקומוני מעריב. איך אפשר גם להיות גם כתב שטח וגם להגיש תוכנית יומית? פעם הייתי חוזר בארבע הביתה כדי להוציא את הילדים, היום אני לא יכול להתפנות לזה.

חודש וחצי לא הייתי בבית. See full list on xnet.ynet.co.il הריאיון איתם מתקיים בביתם היפה שבקיבוץ זיקים, שם הם מתגוררים בתשע השנים האחרונות. The latest tweets from @bokeralmog לפני כמה חודשים העליתי בפני מנכל חדשות 13 ישראל טוויטו את הרעיון לעשות מהדורת צהריים, הכנתי תכנים שחשבתי שיכולים להתאים.

אלמו×' ×'וקר ויקינתונים
אלמו×' ×'וקר ויקינתונים from upload.wikimedia.org
בין היתר, הוא מי שחשף לראשונה את פרשת ההטרדות המיניות של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהובילה להתפטרותו והרשעתו, וגם את פרשת רונאל פישר החשוד בקבלה לכאורה של שוחד (150 אלף דולר) לעיני המצלמות מאלון חסן, לשעבר ראש ועד עובדי נמל אשדוד. בוקר, שזכה לפני שנה בפרס העיתונאי המצטיין לשנת 2019 מטעם איגוד דוברי הרשויות המקומיות (יחד עם המתחרה מחדשות 12, תמיר סטיינמן), חתום על לא מעט סקופים, שהשפיעו על סדר היום הציבורי. אני זוכרת את הפעם הראשונה שברחתי מכאן. תשאלי אותי, כי אני משלמת את המחיר. אלמוג בוקר מגיב על ההטרדה שעבר בשידור חי: יליד 1978, גר בקיבוץ זיקים. ב־2005 עבר בוקר לרדיו דרום ככתב ובהמשך מונה למנהל מחלקת החדשות. בחודש שעבר בוקר החל להגיש את התוכנית היומית חדשות היום עם אלמוג בוקר (שמשודרת ברשת 13 ב־15:00).

בוקר הוא גם מי שדיווח לראשונה על מרד החיילות בבסיס זיקים, שהוביל לסגירת בסיס הטירונים.

בית ספרם נסגר בגלל מקרה של קורונה והתאומים נהנים מבריכת גיגית בחצר. See full list on xnet.ynet.co.il שלושת ילדיהם, אמרי (תשע) והתאומים עומר ועילי (שש וחצי) נמצאים בבית. בתקופות של משברים ביטחוניים יש להם נוהל קבוע: ביד אחת התקשרתי למערכת להודיע שצריך להתכונן לשידור כי עוד מעט יעופו פה טילים, וביד השנייה עזרתי לאילת לארוז ולהכין את הילדים. אלמוג בוקר מגיב על ההטרדה שעבר בשידור חי: יש סוג של תקרת זכוכית למי שבא מהפריפריה ללב התקשורת הישראלית, הוא אומר, יש מסלול עוקף ליוצאי גלי צ. בוקר התחיל את דרכו ככתב בעיתון זמן הנגב השייך לעיתוני מעריב. The latest tweets from @bokeralmog דודו, שמעון בוקר, הוא סגן ראש עיריית באר־שבע מטעם הליכוד וגם הוריו הם אנשי ליכוד. בוקר, שזכה לפני שנה בפרס העיתונאי המצטיין לשנת 2019 מטעם איגוד דוברי הרשויות המקומיות (יחד עם המתחרה מחדשות 12, תמיר סטיינמן), חתום על לא מעט סקופים, שהשפיעו על סדר היום הציבורי. חודש וחצי לא הייתי בבית. תשאלי אותי, כי אני משלמת את המחיר.

Posting Komentar

0 Komentar